1. Rezerwacji wycieczek dokonuje się pisemnie lub telefonicznie:
– pisemna rezerwacja – należy wypełnić druk zamówienia zamieszczony w informatorze lub pobrać ze str. www.relaks-travel.pl i dostarczyć do Biura osobiście, przesłać faxem lub e-mailem;
– telefoniczna rezerwacja powinna być potwierdzona pisemnie w ciągu 7 dni.
2. Przyjęcie zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone podpisaniem umowy, dotyczącej organizacji wycieczki szkolnej, zielonej szkoły, warsztatów językowych z jednoczesnym wpłaceniem zaliczki w wysokości 30% wartości usługi. Pozostała kwota powinna być wpłacona najpóźniej 3 dni przed terminem wyjazdu. Dopuszcza się ustalenie innych warunków płatności.
3. Najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem wycieczki zamawiający powinien przesłać do Biura dane uczestników i opiekunów: imię i nazwisko, PESEL lub datę urodzenia, adres zamieszkania.
4. Koszt wyjazdu obejmuje:
– ubezpieczenie w Signal Iduna Polska TU S.A. NNW, KL (dotyczy wycieczek zagranicznych)
– transport autokarowy
– nocleg o standardzie turystycznym
– obsługę pilota na całej trasie, przewodnika (w zwiedzanych obiektach)
– bilety wstępu ( do obiektów ujętych w programie)
– bezpłatny udział trzech opiekunów
5. Katalogowa cena wycieczki szkolnej nie obejmuje wyżywienia.
6. Podane ceny katalogowe dotyczą grup wyjeżdżających z Lublina. Dla grup spoza Lublina dokonujemy korekty cenowej (zmniejsza się lub zwiększa koszt transportu).
7. Ceny katalogowe mogą ulec zmianie w wyjątkowych przypadkach, niezależnych od Biura (zmiana cen paliwa, biletów wstępu, zmian przepisów, wzrost kursu walut)
8. W wypadku rezygnacji z wyjazdu Biuro może zatrzymać wartość realnie poniesionych kosztów związanych z przygotowaniem i organizacją zamówionej przez Klienta wycieczki.
9. Zmiany programowe zaistniałe podczas realizacji wycieczki, a co za tym idzie różnice cenowe będą rozliczone do 14 dni od zakończenia wycieczki.
10. Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność za szkody materialne powstałe z ich winy w trakcie wycieczki.
11. Reklamacje dotyczące świadczeń gwarantowanych przez Biuro przyjmowane są:
– w trakcie realizacji wycieczki przez pilota i w miarę możliwości załatwiane na bieżąco
– w formie pisemnej w ciągu 30 dni od daty zakończenia wycieczki.